17 Nisan 2013 Çarşamba

1.hafta:SİZCE İLK İNSANDAN BU YANA GENİŞ BİR ZAMAN YELPAZESİNDE DÜŞÜNECEK OLURSAK; ÇEVRE BİLİMİ NASIL DOĞMUŞ, NASIL GELİŞMİŞ VE GELECEKTE NE SEVİYEDE OLABİLİR? sorusu altında tartıştık ve benim düşüncelerim şunlar: İnsanların yaşadığı ortamı neler olduğunu merak etmesiyle ortaya çıkması ve teknolojininde etkileriyle bilinçsizlik ekonomi gibi nedenlerden çevre sorunlarıda ortaya çıkmıştır giderilmesi ve geliştirilmeye çalışılması daha dikkatli olup bilinçlenmeyle iyi gelişmeler olabilir.

25 yorum:

  1. evet aslı çevre konusu bilimin gelişmesşiyle daha çok buyuk boyutlara geldiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. söylediklerine katılıyorum.bilim ve teknoloji doğru orantılıdır:)

    YanıtlaSil
  3. sorunlar ve merakla ortaya çıktı demek daha doğru

    YanıtlaSil
  4. bende söylenenlere katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  6. evet arkadaşım katılıyorum sana ....

    YanıtlaSil
  7. aynen haklısın Aslı...

    YanıtlaSil
  8. çevre bilimi insanların zorunlu ihtiyaçlarından doğmuştur.

    YanıtlaSil
  9. aynen çevre bilimi birde merakla dogmuştur :)

    YanıtlaSil
  10. çevre bilimi ihtiyaçlardan dolayı ortaya çıkmıştır

    YanıtlaSil
  11. haklısın katılıyorum sana

    YanıtlaSil
  12. çevre bilimi çevre sorunlarından ortaya çıkmıştır...

    YanıtlaSil
  13. bencede merak ve insanların karşılaştıkları zorluk ve problemlerden ortaya çıkmıştır.

    YanıtlaSil
  14. çevre sorunlarından doğduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  15. katılıyorum canım merak ve sorunlardan doğmuştur.

    YanıtlaSil
  16. insanların çoğalması ile birlikte çevre kirliliği artmış ve çözüm yolu olarak ortaya cıkmıstır

    YanıtlaSil
  17. çevre çevre bilimi ekoloji bu kavramlar arsındaki farkları doğru işlemişsin burda hem fikiriz artık

    YanıtlaSil
  18. en büyük etkenin çevre sorunundan olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  19. çevre sorunları günümüzde cok önemli bir yere sahip oldu artık

    YanıtlaSil
  20. evet merakında büyük etkisi vardır

    YanıtlaSil
  21. evet insanları çevre sorunları vb hakkında bilinçlendirmek gerekir..her şey çevre sorunlarıyla ortaya çıkıyor.. çevre bilimi de bu şekilde ortaya çıkmıştır.

    YanıtlaSil